Skip to main content

Otogarda tatil yoğunluğu

Muş Haber Fotoğrafı

Ramazan Bayramı´nın Salı-Perşembe günlerine denk gelmesiyle hükümet 9 günlük tatil ilan etmişti. Tatil süresi uzun olunca aile, yakın akraba ziyaretlerinin yanı sıra tatil yapmak isteyen vatandaşlar uçak ve otobüs firmalarına akın etti. Tatilin sona ermesiyle birlikte Muş Havalimanında yaşanan yoğunlukla birlikte Muş Şehirlerarası Otobüs Terminalinde de büyük bir yoğunluk vardı.

Ek seferlerin de eklenmesiyle terminalde uzun bir aradan sonra yoğunluk yaşandı. Yaşanan yoğunlukla ilgili gazetemize açıklamalarda bulunan Muş Tur Otobüs Firması Müdürü Cevdet Çağırman, vatandaşların taleplerine cevap verebilmek için ek seferler koyduklarını söyledi. Özellikle bagaj konusunda ciddi sıkıntılar yaşandığını ifade eden Çağırman: Biliyorsunuz bayram dolayısıyla bizde firma olarak yoğunluk yaşıyoruz. Bizim en çok sıkıntı yaşadığımız konuların başın bagaj geliyor. Bagajı olmayan bize gelmiyor hava yollarını tercih ediyorlar. Bu yoğunluğa birde bagaj eklenince zaman zaman yolcular ile tatsızlıklar yaşıyoruz.  Biz tabi firma olarak hem bayram öncesi hem de bayram sonrasında yolcularımızın mağduriyetini en az seviyeye indirmek için ek seferler yaptık. Buna rağmen zaman zaman yolcularımız bilet bulma sıkıntısını yaşıyorlar, tavsiyelerimiz bilet alımını son güne bırakmamaları dedi. Bilet fiyatlarının değişkenlik gösterdiğini de söyleyen Çağırman: Bilet fiyatlarımız İstanbul, Bursa ve İzmir için 120 TL tabi bayramlar dışın da ortalama bu ilere seyahat için bilet fiyatları 80 ile 90Tl arasında değişiyor. Mevcut otogarımız artık ihtiyacımızı karşılamıyor yeni otogar yapımı konusunda çalışmalar var umarım ilimize yakışır Standard otogarımız olsun istiyoruz Muş her gün büyüyor, Muş büyüdükçe geliştikçe ortak alanlarda ihtiyaç artıyor şeklinde konuştu.

Kendimizi Memlekete Attık 9 günlük bayram tatilini Muş´taki yakınlarında geçirdiklerini ve artık İzmir´e döneceklerini söyleyen Kazım Çiftçi, yoğunluk nedeniyle bilet bulmakta zorlandıklarını dile getirdi. Çiftçi: Ben İzmir´de yaşıyorum burada bir yeğenimizin düğününe geldik. Tabi bayram tatili 9 gün olunca bizde fırsattan faydalanmak için kendimizi memlekete attık. Bu gün İzmir´e tekrar geri döneceğiz tabi yoğunluktan dolayı bazı sıkıntılar yaşadık. Firmaların hizmetlerinden memnunum ama bilet sıkıntısı yaşadık. Bu mağduriyeti ortadan kaldırmak için firmalar ek seferler düzenledirler bu işimizi kolaylaştırdı. Benim tercih ettiğim firma 6 tane ek sefer yaptı. Bende ek seferde bilet bulabildim. Memlekete dönüş oluyor bu aylarda hem bayram hem düğünler bu yoğunluğa sebep oluyor dedi. Mehmet Kınay adlı yolcu ise: Bende bayram tatilini değerlendirmek için Yalova´dan Muş´a geldim. Benim çilem aktarma oldu. Yalova´dan Bulanık´a kadar 3 sefer aktarma oldu. Tabi aktarma dışında da güzel bir bayram tatili oldu. Memleketimize geldik. Güzel geçti ifadelerini kullandı.

15 Gündür Evime Gitmemişim Ramazan Bayramı tatili 9 gün olunca seferlerde yaşanan yoğunluk ve artış en çok da otobüs şoförlerini yordu. 15 gündür neredeyse aralıksız çalıştıklarını belirten Şoför Mehmet Özer, trafikteki yoğunluğun yarattığı tehlikelere de değindi. Dikkatsizliğin yanı sıra acemi şoförlerin ciddi tehlike doğurduğunu ifade eden Özer: Yaklaşık 15 gündür bayram yoğunluğundan dolayı sürekli seferdeyiz. Çalışıyoruz. 15 gündür evime gitmemişim. Bu bayram çok yoğun geçti. Batıda kimse kalmadı, gidin İstanbul´la yollar bomboş, trafik yok ama şimdi gidişlerde bizi trafik bekliyor. Mesela gelişte 10 saat İstanbul trafiğinde kaldım. Bunu da belirtmek isterim yollar dolu acemi şoför. Biz bu konuda da çok sıkıntı çektik. Tabi böyle olunca kazalarda kaçınılmaz oluyor şeklinde konuştu.

Muş Ovası Gazetesi

Bir Cevap Yaz

Ekonomi Haberleri

Muş’ta Besiciler Yaylalarda Koyun Kırpmaya Başladı

Muş’ta havaların ısınmasıyla birlikte yaylalara çıkan besiciler, hayvanlarının yazlık bakımlarına başladı. Kurtik Dağı…

Muş’a kayıtlı kaç araç var?

Türkiye’deki Trafiğe Kayıtlı Araç Sayısı ve Muş İli Araç İstatistikleri Geçen yıl itibarıyla…

Muş Havalimanı 2024 Mayıs İstatistikleri Açıklandı

Muş Sultan Alparslan Havalimanı 2024 Mayıs İstatistikleri Açıklandı T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı…

Eğitim Haberleri

Bejna Fırat’ın İlham Veren Hikayesi

Varto’dan Yükselen Bir Başarı Hikayesi: Bejna’nın Azmi ve İyilikseverlerin Dayanışması Muş’un Varto ilçesine…

Muş’ta Coşkulu Mezuniyet Töreni

Muş’ta gerçekleşen mezuniyet töreni, Vali Avni Çakır ve Rektör Prof. Dr. Mustafa Alican’ın…

Muş İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nden Yenilikçi Proje Yarışması

Muş İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Birimi tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen “Eğitim…

Kültür Sanat Haberleri

“Yüreğimdeki Mürekkep” raflarda yerini aldı

Dr. Yunus Soydan’ın İlk Şiir Kitabı “Yüreğimdeki Mürekkep” Raflarda Edebiyat dünyasına yeni bir…

Muş Alparslan Üniversitesi Öykü Günleri: Edebiyatseverlerin İlgi Odağı

Muş Alparslan Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen “Muş Alparslan Üniversitesi Öykü Günleri”, 2-3 Mayıs…

Geçmişten Geleceğe Muş

Muş’un köklü tarihine ışık tutacak önemli bir eser hazırlanıyor. Muşlu Dağcı Ömer Faruk…

Profesyonel internet sitesi için arayın..