Geçtiğimiz Cuma Günü Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Halk Eğitim Merkezinde düzenlenen İstiklal Marşı Okuma Yarışmasına 62 öğrenci katıldığı bildirildi. İl Milli Eğitim Şube Müdürü Veysi Altun’un yaptığı açıklamalarında, “Kurtuluş Savaşının amacını ve ruhunu, milletin bağımsızlık istek ve azmini dile getiren İstiklal Marşının kabul edildiği 12 Mart gününün, geniş çapta ve sistemli bir şekilde Muş’taki tüm okulların katılımının sağlanması ve Mehmet Akif Ersoy un anlatılmasına yönelik 12 Mart ta bir etkinlik program düzenlenmiştir. Kurtuluş Savaşının amacını ve ruhunu, milletin bağımsızlık istek ve azmini dile getiren İstiklal Marşının kabul edildiği 12 Mart gününün, geniş çapta ve sistemli bir şekilde tüm okullarımızın katılımının sağlanması ve Mehmet Akif Ersoy un anlatılmasına yönelik 12 Mart ta bir etkinlik program düzenlenmiştir. İstiklal Marşının Kabul Edildiği Günü ve Mehmet Akif Ersoy u Anma Günü kapsamında İlköğretim ve Ortaöğretim Öğrencileri arasında İstiklal Marşı Okuma Yarışması düzenlenmiştir. Yarışmaya tüm okullarımızda katılım sağlanmış 62 Öğrenci katılmış, yarışma büyük ilgi gösterilmiştir. Katılan öğrenciler 06.03.2009 tarihinde oluşturulan komisyonca değerlendirilmiş ve değerlendirme sonunda dereceye girin öğrencilerin isimleri aşağıda belirtilmiştir” dedi.
“ (I.KADEME) ARASINDA YAPILAN DEĞERLENDİRME”
Birinci: Berfin Aykan 100. Yıl Sütlüce İlköğretim Okulu Öğrencisi, İkinci: Ruken Çakır 75. Yıl Serinova YİBO Öğrencisi ve Üçüncü: Mizgin Balık 75.Yıl Kırköy Şehit Er Zekerya Yatı YİBO öğrencisi Seçilmiştir. İlköğretim Okulları II. Kademe Arasında Yapılan Değerlendirme; Birinci: Öznur Acar 100. Yıl Zafer İlköğretim Okulu öğrencisi, İkinci: Çiğdem Çançatal Eko İnşaat İlköğretim Okulu öğrencisi ve Üçüncü: Büşra Pınar Namık Kemal YİBO öğrencisi seçilmiştir. Orta Öğretim Okulları Lise Arasında Yapılan Değerlendirme; Birinci: Nuray Özdemir Muş İMKB Anadolu Lisesi öğrencisi, İkinci: Sevda Güngör Muş Anadolu Lisesi öğrencisi ve Üçüncü: Fatma Özdemir Cumhuriyet Lisesi öğrencisi seçilmiştir.
Muş Ovası Gazetesi