Türk Telekom Muş Şubesi Müdürü Nihat Kaya, alınan sabit ücretin karşılıksız olmadığını söyleyerek, “Dava açanlar mahkeme ücretleriyle karşı karşıya kalabilirler.” dedi. Sabit ücret hakkında Türk Telekom’a açılan dava ile ilgili olarak açıklamalarda bulunan Türk Telekom Muş Şubesi Müdürü Kaya, “Hem Telekom hem de diğer bütün uluslararası firmaların sabit ücreti alır. Bu da müşteriye verilen hakkın her zaman konuşulabilir durumda tutulmasına karşın alınan bir ücrettir.” dedi.
Sabit ücretin neden alındığını ve bunun gerekçeleri hakkında bilgiler verdi. Kaya, yapmış olduğu açıklamada, “Tüketici hakem heyeti tarafından Telekom aleyhine verilen bir karar var. Daha önce benzeri birçok durumda Telekom olsun diğer telekomünikasyon firmaları olsun mahkemeye gitmişlerdi. Yargıtay, Danıştay hatta Anayasa Mahkemesi’nin bile görüşleri olmasına rağmen bu konuda hakem heyeti her ne hikmetse sanki bağlayıcı bir karar almışçasına bir kişinin lehine karar vermiştir.” şeklinde konuştu.
Sözkonusu sabit ücretlerle ilgili olarak şikayetlerin sadece Muş’ta değil ülke genelinde olduğunu ifade eden Kaya, şunları söyledi: “Türkiye’nin her yerinde benzer bir şikâyet var. Müşteri gelip bu tür davalarda haklı çıkmama olasılığının yanında mahkeme masraflarını da ödemek durumda kalabiliyor. Çalışanlar tarafından vatandaşa verilen bir hizmet var. Bu hizmetin karşılığında da sabit ücret alınıyor. Özellikle tüketicilerin yanılmaması ve gereksiz bir zaman kaybına uğramamaları için bu ve buna benzer konulara bilinçli bir şekilde yaklaşmaları gerekir.” NULL
Yorum Yapılmamış