Muş’un Bulanık Devlet Hastanesi, yeni göreve başlayan personele ‘iletişim ve müşteri memnuniyeti” konulu bir seminer verildi.
Bulanık İlçe Devlet Hastanesi’nde, göreve yeni başlayan personellere ‘İletişim ve Müşteri Memnuniyeti” konulu bir seminer verildi.
Bulanık Devlet Hastanesi yemekhanesinde verilen seminere Bulanık Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Mustafa Tamer Gürbaz, Bulanık Devlet Hastanesi Müdürü Fesih Güneş ve Bulanık Devlet Hastanesi’nde göreve yeni başlayan personeller katıldı.
Seminerle ilgili açıklamalarda bulunan Bulanık Devlet Hastanesi Müdürü Fesih Güneş, sosyal pozisyon ne olursa olsun önemli olanın herkesin kendi kimliğini ve ortaya koyduğu hizmet olduğunu belirtti. Özellikle çalışma hayatında dikkat edilmesi gereken noktalara vurgu yapan Güneş; “Fiili olarak 35 yataklı hastanemizde kalite standartları oluşturabilmemiz için yönetmeliklerde belirtilen standart personel sayısı ve olması gereken hastane fiziki koşulları mevcut hastanemiz taşımamaktadır. Buna rağmen personelimizin güler yüzlü ve özverili çalışması sayesinde hizmet en iyi şekilde yürütülmeye çalışılmaktadır. Verilen hizmetin kısıtlı koşullar içinde yürütülmesi hedeflediğimiz kaliteye ulaşmamızı zora sokmaktadır. Bu kısıtlı koşullar içinde dahi hastanemiz kalite politikasını oluşturmuş, misyon, vizyon ve stratejilerimiz sunulmuştur. Sizlerinde bu hizmet maratonunda görevinizi en iyi şekilde yapacağınıza ve hastalarımızı ve yakınların memnun edeceğinize inanıyoruz. Eğer hayata olumlu bakma becerisi edinebilirsek karşımıza birçok güzel resmin çıkar” dedi.
Hastane Başhekimi Dr. Mustafa Tamer Gürbaz ise iletişim sürecinde iyimser ve yapıcı olmanın, kazandıran tutum olduğunu ifade ederek, görevlerin zorunluluklardan değil, sorumluluklardan dolayı yapılması gerektiğini söyledi. Tamer Gürbaz; “Sizler, ucu insan yaşamına ve sağlığına dokunan bir iş yapıyorsunuz, bunun önemini ve taşıdığı değeri mutlaka idrak etmelisiniz. Biz etik kurallara bağlı, hasta haklarına saygılı, güvenilir sağlık hizmetini, tıbbın gerektirdiği en son veriyi kullanarak ekip ruhuyla hastalarımıza sağlık hizmetini sunmak durumundayız. Hepinizin bildiği gibi hasta ve hasta yakınlarının psikolojisi başkadır. Sinirli, aceleci, sabırsız olabilirler. Kendinizi onların yerine koyun ve öyle davranın. Siz hiçbir zaman hasta ve hasta yakınları ile herhangi bir polemiğe girmeyin. Hastalara ve yakınlarına şefkat ve dürüstlükle yaklaşın, daima güler yüzlü olun ki onları mutlu edesiniz. Halkımıza güler yüzlü, saygı ve sevgi sınırları içerisinde en yüksek düzeyde hizmet vermek için çabalayacaksınız” şeklinde konuştu.
Muş`un Sesi Gazetesi
Yorum Yapılmamış