Skip to main content

Seminere katılanlara teşekkür belge

Muş Haber Fotoğrafı

Muş Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığı ile ABİGEM’in ortaklaşa düzenlediği ‘Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti’ konulu seminere katılan firma sahiplerine teşekkür belgesi verildi.
Avrupa Birliği İş Geliştirme Merkezleri (ABİGEM) ile Muş Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığının (MTSO) ortaklaşa düzenlediği müşteri memnuniyeti semineri iki gün süre ile devam etti. Önceki gün Halk Eğitim Merkezinde, işletmecilerin daha iyi bir müşteri potansiyeline sahip olması ve alanlarında farklılıklarını sergilemeleri amacı ile düzenlenen seminere Muş’ta faaliyet yürüten çeşitli sektörlerin temsilcileri katılmıştı.
Hizmet Sektöründe Müşteri Memnuniyeti ile ilgili olarak düzenlenen ve iki gün süren seminer katılımcılarına Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığı tarafından dün saat 14.00’te Halk Eğitim Merkezinde düzenlenen törenle teşekkür belgeleri verildi.
Halk Eğitim Merkezinde düzenlenen seminerde katılımcıları bilgilendiren Erzurum ABİGEM Uzmanı Bahri Aydın, “Müşteri kimdir? İç ve dış müşteri kavramları, Toplam kalite yönetimi perspektifinde müşteri ve müşteri odaklı kurum kültürü, Hizmet sunumu ve kalite metrikleri, Profesyonel hizmet sunumu yapan kişilerin yetkinlikleri, Müşteri ilişkilerinde “yani-çünkü-yoksa” kavramları, Beklenen / ayarlanan / düşünülen / sunulan memnuniyet farklılıkları, Oluşturulan memnuniyetin eksik ve geliştirilmesi gereken yanlarının çıkarılması, Müşteri memnuniyeti / memnuniyetsizliği; ayrıntıların yaratacağı farklılıklar, “Sürpriz kalite” yaratabilmek ve yaşatabilmek, %100 mutlu müşteri yaratabilmenin yolları ve uygulamaları, Müşteri ilişkilerinin yönetimi, Müşteri tatmini gerekleri, İnsanların genel ihtiyaçları; müşterileri etkileyen faktörler, Mesleki araçlar ve satış becerileri; iletişim-dinleme-sunum-beden dili, Yüksek performansı yakalayabilmek için kişisel nitelikler listesi, Müşteriye tanınması gereken şanslar ve kişisel görüşmelerde dikkat edilecek hususlar, İletişim etkinliği için yapılması / yapılmaması gerekenler, İnsan tiplemeleri ve özellikleri, Müşteri ihtiyaçları analizi ve verileri kullanma, Müşteri çeşitleri ve uygun davranış biçimlerinin geliştirilmesi, Müşteri itirazlarını karşılama yöntemleri, Müşteri ilişkileri platformu; vizyonumuz ne kadar geniş olmalı, Ne istiyoruz / ne istiyorlar? Nasıl yapacağız? Müşteriyi tanımak, tanımlamak ve fiziksel birliktelik. Müşteri odaklı davranış geliştirmek, Müşterilerin değerleri; her müşteri aynı değerde midir? İnsanları kendimiz gibi düşündürmenin yolları, Müşteri uğurlama ve sadakati yaratma” konularında çeşitli bilgiler aktarıldı.
Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığı tarafından iki gün olarak gerçekleştirilen seminer sonucunda, katılımcı firmalara teşekkür belgesi verildi.
 Muş`un Sesi Gazetesi

Bu Haftanın En Popüler Haberleri..

Bir Cevap Yaz

Ekonomi Haberleri

Tescilli Muş Lalesi’ne büyük ilgi

Muş’ta baharla birlikte çiçek açan laleler, ovayı kırmızıya bürüdü. Koparana 387 bin 141…

Muş Havalimanı, Mart Ayında 35 Bin 961 Yolcu Ağırladı

Muş Sultan Alparslan Havalimanı, geçen ay gerçekleşen iç hat yolcu trafiğiyle büyük bir…

İçişleri Bakanlığı Muş’a Personel Alıyor

İçişleri Bakanlığı çeşitli illerde görevlendirilmek üzere 1608 sözleşmeli personel alımı yapacağını duyurdu. Başvurular…

Eğitim Haberleri

MAUN futsal takımı bölgesel ligde ikinci oldu

Muş Alparslan Üniversitesi Futsal Takımı, 16-20 Nisan tarihleri arasında Erzurum Teknik Üniversitesi’nin ev…

Muş’tan TÜBİTAK Bölge Finallerinde Büyük Başarı

Muş’tan gönderilen 16 proje, TÜBİTAK 2204/B Ortaokul Araştırma Projeleri Bölge Finallerinde dikkat çekici…

Dilimizin Zenginlikleri Projesi Ödül Töreni Gerçekleştirildi

“İlimizde Millî Eğitim Bakanlığı’nın Düzenlediği Dilimizin Zenginlikleri Projesi Ödül Töreni Gerçekleştirildi” Millî Eğitim…

Kültür Sanat Haberleri

Behzat Yel’in yeni şiir kitabı

Yazar ve şair Behzat Yel’in ilk şiir kitabı “Bir Soluk Nefes”, Liz Yayınları…

Arşın Mal Alan Opereti Sahnelendi

Kültür ve Turizm Bakanlığı Devlet Opera ve Balesi Genel Müdürlüğü repertuvarındaki Azerbaycanlı besteci…

Atık Kartonlarla işlediği resimlerin sergisini açtı

Dekoratif El Sanatları Öğretmeni Mükerrem Sur tarafından atıl durumdaki kartonlardan hazırlanan resim ve…

Profesyonel internet sitesi için arayın..

Memleket Web Tasarım

 0532 514 50 57

  • Google Arama Kaydı
  • SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
  • Türkçe Yönetim Paneli
  • Yedekleme Hizmeti

 

 

Haber ve İçerik Etiketleri

Haber Kategorileri