Türkiye Tekerlekli Basketbol Yükselme grubu müsabakaları için Adana’ya giden Bedensel Engelliler Basketbol Takımımız dün ilk karşılaşmasını yaptı. Birinci Lige çıkmayı arzulayan ekibimiz rakibi karşısında göstermiş olduğu üstün performansla müsabakadan 55-30 galip ayrıldı.
Hatay Dörtyol Engelliler Basketbol takımını 55-30 mağlup eden ekibimiz bugün Konya ve Bursa Osmangazi takımları ile karşılaşacak.
Sporcuların karşılaşmada göstermiş olduğu performans sayesinde rakiplerine karşı üstünlük sağladıklarını kaydeden Bedensel Engelliler tekerlekli Basketbol Takımı Kaptanı Bedri Korkmaz, bugünkü müsabakalardan da galip ayrılmak istediklerini ifade etti.
Adana Muşlular Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet Nuri Hasdemir’e de katkılarından dolayı teşekkür eden Korkmaz, sporculara gösterdiği yakın ilgi ve alakadan dolayı da şükranını iletti. Muş`un Sesi Gazetesi
Engellilerimiz galibiyetle başladı
Haber Kategorileri :

Mayıs 27, 2009 8:58 PM
İlgili Haber Bulunamadı
Ekonomi Haberleri
Kültür Sanat Haberleri

Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti

