Skip to main content

Uluslararası uçak seferi yapıldı

Muş Haber Fotoğrafı

UluslararaMuş Havaalanının hac seferlerine açılmasından sonra ilk uluslar arası uçak seferliğine ev sahipliği yapan havaalanımızdan dün 165 hacı adayını kutsal topraklara uğurladık.

Muş Havaalanı’nda düzenlenen törene Vali Erdoğan Bektaş, İl Emniyet Müdürü Şükrü Rafet Mert, İl Müftüsü Dursun Ali Şeker ve çok sayıda vatandaş katıldı. Muş Havaalanı’nın haç seferlerine açılmasının ardından ilk uluslar arası uçuşa ev sahipliği yapan Muş Havaalanı’nda 165 hacı adayı kutsal topraklara uğurlandı.

Vali Erdoğan Bektaş’ta yaptığı konuşmada, “Bugün Muş olarak sizlerin sayesinde bir ilki yaşıyoruz. Bugün Muş’tan ilk defa hava yolu ile hacı adaylarımızı kutsal topraklara uğurluyoruz. Hacı adaylarımız bir ömür boyu özlemini duyduğu kutsal topraklara doğru yola çıkıyorlar. Orada hacı adaylarımızı bam başka duygular yaşayacaklarına ve ülkemizi gururla temsil edeceklerine inanıyoruz. Hacılarımıza hayırlı yolculuklar diliyoruz. İlimizde bir ilk yaşanıyor. Cidde’den gelen bir uçak muş Havaalanı’na inmiş ve hacı adaylarımızı alarak tekrar Cidde’ye gidecek. Bu bir ilktir ve gelecekte daha da ilerleyeceğini temenni ediyoruz. Muş’un bir bölge merkezi olması yönünde bunun da önemli bir gelişme olduğuna inanıyoruz. Bu yıl 800 hacı Muş’tan kutsal topraklara gidecek ve dönecekler” şeklinde konuştu.

Muş Havaalanı’nda düzenlenen törende açılış konuşmasını yapan Muş Müftüsü Dursun Ali Şeker, “Muş Havaalanı’nın ilk defa uluslar arası uçuşlara açılması noktasında sevinçliyiz, mutluyuz. Bu konuda emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz. Muş’tan hava yolu ile hacıları kutsal topraklara göndermenin bir bayram sevinci yaşattığına inanıyorum. Hacı adaylarının yaka kartlarında havaalanı olarak Muş Havaalanı’nın yazılması bizleri çok mutlu etmiştir” dedi.

Şeker, “Bir ömür boyu özlemini çektiğiniz o mukaddes yolun yolcuların olduğunuzu, sevgi ve hoş görü dolu olduğunuzu hiçbir zaman unutmamanız lazım. Bir ömür boyu özlemini çektiğiniz hac ibadetini ifa edip dönmenizi yüce rabbimden diliyorum. Biz hakkımızı helal ettik, hacı adaylarımız da haklarını helal etsinler” diye konuştu.

Muşun Sesi Gazetesi

Bir Cevap Yaz

Ekonomi Haberleri

Muş’ta Besiciler Yaylalarda Koyun Kırpmaya Başladı

Muş’ta havaların ısınmasıyla birlikte yaylalara çıkan besiciler, hayvanlarının yazlık bakımlarına başladı. Kurtik Dağı…

Muş’a kayıtlı kaç araç var?

Türkiye’deki Trafiğe Kayıtlı Araç Sayısı ve Muş İli Araç İstatistikleri Geçen yıl itibarıyla…

Muş Havalimanı 2024 Mayıs İstatistikleri Açıklandı

Muş Sultan Alparslan Havalimanı 2024 Mayıs İstatistikleri Açıklandı T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı…

Eğitim Haberleri

Bejna Fırat’ın İlham Veren Hikayesi

Varto’dan Yükselen Bir Başarı Hikayesi: Bejna’nın Azmi ve İyilikseverlerin Dayanışması Muş’un Varto ilçesine…

Muş’ta Coşkulu Mezuniyet Töreni

Muş’ta gerçekleşen mezuniyet töreni, Vali Avni Çakır ve Rektör Prof. Dr. Mustafa Alican’ın…

Muş İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nden Yenilikçi Proje Yarışması

Muş İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Birimi tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen “Eğitim…

Kültür Sanat Haberleri

“Yüreğimdeki Mürekkep” raflarda yerini aldı

Dr. Yunus Soydan’ın İlk Şiir Kitabı “Yüreğimdeki Mürekkep” Raflarda Edebiyat dünyasına yeni bir…

Muş Alparslan Üniversitesi Öykü Günleri: Edebiyatseverlerin İlgi Odağı

Muş Alparslan Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen “Muş Alparslan Üniversitesi Öykü Günleri”, 2-3 Mayıs…

Geçmişten Geleceğe Muş

Muş’un köklü tarihine ışık tutacak önemli bir eser hazırlanıyor. Muşlu Dağcı Ömer Faruk…

Profesyonel internet sitesi için arayın..