Daha önce hiç sinemaya gitmeyen çocukların polis-öğrenci ilişkilerini artırmak amacıyla sinemaya götürülmesini kapsayan proje çerçevesinde, Alparslan Yatılı İlköğretim Bölge Okulu’nda (YİBO) eğitim gören çocuklar, Emniyet Müdürlüğü’ne ait araçlarla Ceylan Sinema salonlarına getirilerek “Şirinler” adlı film izlettirildi. Anadolu Ajansı
Muş`ta bazı çocuklar ilk defa sinemaya gitti
Haber Kategorileri :

Kasım 3, 2011 8:22 PM
İlgili Haber Bulunamadı
Ekonomi Haberleri
Kültür Sanat Haberleri

Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti

