Şükrü Kılıçoğlu, yaptığı toplantıda, işçilerin sorumluluk ve yükümlülüklerini hatırlattı.
İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü görevine, yaklaşık dört ay önce başlayan Şükrü Kılıçoğlu, İl Müdürlüğü bünyesinde görev yapan işçilerle bir araya geldi. İl Müdürlüğü toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıya İl Müdürü Kılıçoğlu, İdari ve Mali İşler Şube Müdürü Selahattin Yılmaz ve Tarım-İş Sendikası Muş Şube Başkanı Sebahattin Uslu ile işçiler katıldı.
İl Müdürü Kılıçoğlu, toplantının açılış konuşmasında işçilerin hakları ve yükümlülükleri ile ilgili bazı maddelerin altını çizerek, işçilerin sorumluluk ve yükümlülüklerini yerine getirmeleri konusunda sıkı tembihlerde bulundu. Konuşmasına daha önceki görev yaptığı yerlerdeki idari yapı ve yönetimindeki disiplin anlayışı ile ilgili örnekler vererek açıklamalarda bulunan Kılıçoğlu, işçilere görev bilincinin önemli olduğunu, kazanılan ekmek parasının hak edilerek kazanılması gerektiğini belirtti. Konuşmasına devam eden Kılıçoğlu, Kurumda Müdür, Müdür yrd.ve Şube Müdürlerinin nezaretinde çalışan her işçinin Amirinin verdiği görevi yapmak zorunda olduklarını da hatırlatan Kılıçoğlu, sorun ve sıkıntıların evvela Şube müdürleri, İlçe Müdürleri ve Müdür Yardımcısı aracılığıyla çözülmesi konusunda işçilere telkinde bulundu.Mesai konusunda da titiz davranılmasını, kurallar çerçevesinde hareket eden her çalışanın kendisinin yanında değerli olduğunu belirtti. İşçilerle sohbet havasında toplantısına devam eden Kılıçoğlu, işçilerle tek tek tanışarak yaptıkları görevler ve yerleri hakkında bilgi alışverişinde bulunarak sorun ve sıkıntılarını dinledi.
Muş Ovası Gazetesi


