Toplu taşımacılık hizmeti yapan minibüsçüler zam istediler. Muş Minibüsçüler Başkanı Nizamettin Yıldırım, Belediye Başkanı Necmettin Dede’ye zam isteğini iletti. Yıldırım: “Biz toplu taşıma yapan esnaf olarak sıkıntı içerisindeyiz. Rayiçlerimizi okul açılmadan önce hayata geçirmek için defalarca dile getirdik. Okullar açılmadan, rayiçlerde çok cüzi bir rakam istiyoruz. Bunu hayata geçirirseniz sizlere teşekkür ederiz. Fazla bir para istemiyoruz. Öğrenci 500 lira iken 250 lira rayiç istiyoruz. Yani 750 lira istiyoruz” Muş Ovası Gazetesi
Dolmuşçular zam istedi
Haber Kategorileri :

Eylül 9, 2011 7:24 PM
İlgili Haber Bulunamadı
Ekonomi Haberleri
Kültür Sanat Haberleri

Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti

