Bağlar Köyündeki dere, çöplük alanı haline geldi. Köylülerin çöplerini attığı dere, her geçen gün daha da çirkinleşiyor. Köylüler özellikle yaz aylarında sivrisinek ve kokudan duramadıklarını, kapılarını pencerelerini bu sıcak havada kapatıp içeride oturduklarını belirtirken, Bağlar Köyü sakinlerinin çöplerini getirip dereye boşaltmaları ise çelişki yarattı. Bir yandan deredeki çöplükten yakınan köy sakinlerinin, diğer taraftan çöplerini getirip dereye dökmeleri dikkat çekti. Çöplük derede oyun oynayan çocuklar ise hijyenden uzak, mikroplu ortamda risk altında bulunuyor. Derenin temizlenmesini isteyen köylülerin bir kısmı, köy sakinlerinin çöplerini buraya dökmemeleri için defalarca uyarıda bulunduklarını söylediler. Muş Ovası Gazetesi
Deremi, çöplük alanımı?
Haber Kategorileri :

Ağustos 11, 2011 11:10 AM
İlgili Haber Bulunamadı
Ekonomi Haberleri
Kültür Sanat Haberleri

Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti

