Belediye Başkanı Necmettin Dede ise, vericilerle Belediyenin bir ilgisi olmadığını, bunun Belediyeye mal edilmemesi gerektiğini söyledi.
Televizyon kanallarını, çanak yardımıyla uydudan izleyen vatandaşlar dışında, ilde bulunan vericilerden yayınları izleyen vatandaşlar, bir müddettir ildeki vericilerin yayın yapmadığını ifade ederek, Belediyenin buna çözüm getirmesini istediler. Belediye Başkanı Necmettin Dede ise, ildeki vericilerle Belediyenin bir ilgisi olmadığını ifade etti. Başkan Dede: “İlde Belediyeye ait verici bulunmamaktadır. İldeki vericiler kaçak olarak kurulmuştur. Bunlar kaçak olarak kurulduğundan dolayı da, Bölgeden sorumlu olan Erzurum ekipleri Muş’a gelerek, bu kaçak verici istasyonları mühürlemiştir. Muş’ta yerel verici olarak Belediyeye ait hiçbir şey bulunmamaktadır. Vericilerin yayınının Erzurum ekipleri tarafından mühürlenmesi sonrasında, yayınları izleyemeyen vatandaşlar bizi arıyorlar, durumun ne olduğunu soruyorlar. Biz de vatandaşlara durumu izah ediyoruz. Bu vericilerin Belediye ile uzaktan yakından bir ilgisinin olmadığını anlatıyoruz” Muş Ovası Gazetesi
Dede; vericilerle ilgimiz yok
Haber Kategorileri :

Mart 2, 2010 7:33 PM
İlgili Haber Bulunamadı
Ekonomi Haberleri
Kültür Sanat Haberleri

Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti

