Yoğun kar yağışı nedeniyle incelemelerde bulunmak üzere yola çıkan Vali Vedat Büyükersoy, yolda pansiyonlarına gitmek üzere araç bekleyen Lise öğrencilerini gördü. Aracını durduran Vali Büyükersoy, öğrencilerin yanına giderek yardıma ihtiyaçlarının olup olmadığını sordu. Şeker Anadolu Lisesi öğrencileri oldukları öğrenilen öğrenciler, Sungu Beldesi’ndeki pansiyonlarına gitmek istediklerini, araç beklediklerini fakat araç bulamadıklarını ifade ettiler. Bunun üzerine Vali Büyükersoy, koruma araçlarına binebileceklerini söyledi. Bu duruma çok şaşıran öğrenciler, Vali Büyükersoy’a okulları tatil ettikleri için de teşekkür ettiler. Vali Vedat Büyükersoy öğrencilere: “Siz yeter ki çalışın ailenize, ülkenize faydalı insanlar olun; biz sizler için elimizden gelen her türlü kolaylığı sağlarız” dedi. Daha sonra Vali Büyükersoy; görevlilere öğrencileri istedikleri yere ulaştırmaları yönünde talimat verdi.Muş Ovası Gazetesi
Büyükersoydan öğrencilere vıp hizmeti
Haber Kategorileri :

Aralık 12, 2013 9:50 PM
İlgili Haber Bulunamadı
Ekonomi Haberleri
Kültür Sanat Haberleri

Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti

