Skip to main content

Bu haftanın gelmesini dört gözle bekledim

Muş Haber Fotoğrafı

Belediye Başkanı Feyat Asya tarafından Camiler ve Din Görevlileri Haftası vesilesiyle akşam yemeği düzenlendi. Atatürk Çocuk Parkı´nda düzenlenen yemeğe; AK Parti Muş Milletvekili ve Milletvekili Adayı Mehmet Emin Şimşek, Milletvekili Adayları Abdulselam Er, Medeni Çağlar, Hasköy Belediye Başkanı Mürsel Özen, Korkut Belediye Başkanı Haşim Arık, AK Parti İl Başkanı Namık Ergün ve Muş merkezde görev yapan din görevlileri katıldı.

Yemekte bir konuşma yapan Asya, din adamlarının toplumu yönlendirici insanlar olduğunu vurguladı. Din görevlileriyle gönül bağlarının olduğunu ifade eden Asya: Diyanetin takvimini iyi bilen bir kardeşiniz olarak sizlerle bir araya gelip hasbıhal etmek için bu haftanın gelmesini dört gözle bekledim. Malum ilimize hizmet etmek için hep bir çalışma içerisinde olduğumuz için, toplumun manevi dünyasının önemli şahsiyetleri olan sizlerle toplu bir şekilde görüşme fırsatı bulamıyoruz.

Onun için bu haftayı önemsiyoruz. Din adamlarımız, toplumu doğru yola yönlendiren büyüklerimizdir. Toplumumuzun ahlaki ve manevi değerlerinin yeşermesinde ve güçlenmesinde en büyük etken, kıymetli din görevlilerimizdir. Her ne kadar farklı platformlarda olsak da gönül bağımızın olduğuna inanıyorum şeklinde konuştu.   Sizlerin siyasetin içinde olmadığınızı biliyoruz Asya konuşmasına şu sözlerle devam etti: İlimizin milletvekili ve milletvekili adaylarını da din görevlilerimizle bir araya gelmeleri için davet ettik. Onlarda hayırlı bir hizmet için yola çıkmışlar. Bu yolda çok dengeli ve çok seviyeli bir yarış sürdürüyorlar. Bu anlamda kendilerine teşekkür eder, başarılar dilerim. Sizlerin siyasetin içinde olmadığınızı biliyoruz. Sizler, yapmış olduğunu ulvi görevle bir topluma yön veren büyüklerimizsiniz. Dolayısıyla sizlerden kavli dua bekliyoruz.

Biz iman etmişiz ki dualar karşılıksız kalmayacaktır. 1 Kasım seçimlerinde İslam coğrafyasının selameti için ayakta duran bir kalenin olması için dua istiyoruz. Çünkü 7 Haziran sonrası buna çok ihtiyacımız oldu. Bu kapsamda yapılacak olan seçimlerin birlik beraberliğimize ve huzurumuzun sağlanmasına vesile olmasını diler sizden kavli ve fiili dua beklediğimizi ifade etmek istiyorum.

Aynı şekilde Camiler ve Din görevlileri haftasının özelde ilimize genelde bölgemize ve ülkemize hayırlar getirmesini temenni ediyorum. Asya´nın ardından bir konuşma yapan Parti Muş Milletvekili ve Milletvekili Adayı Mehmet Emin Şimşek, davetli din görevlilerinin Camiler ve Din Görevlileri Haftası´nı tebrik etti. Konuşmasına 1 Kasım 2015 Pazar günü yapılacak olan genel seçimle devam eden Şimşek, seçimin ülkemiz için hayırlar getirmesi temennisinde bulundu. Yemeğe katılan din görevlileri de organizasyon nedeniyle Asya ve katılımcılara teşekkür ettiler.

Muş Ovası Gazetesi

Bir Cevap Yaz

Ekonomi Haberleri

Muş’ta Besiciler Yaylalarda Koyun Kırpmaya Başladı

Muş’ta havaların ısınmasıyla birlikte yaylalara çıkan besiciler, hayvanlarının yazlık bakımlarına başladı. Kurtik Dağı…

Muş’a kayıtlı kaç araç var?

Türkiye’deki Trafiğe Kayıtlı Araç Sayısı ve Muş İli Araç İstatistikleri Geçen yıl itibarıyla…

Muş Havalimanı 2024 Mayıs İstatistikleri Açıklandı

Muş Sultan Alparslan Havalimanı 2024 Mayıs İstatistikleri Açıklandı T.C. Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı…

Eğitim Haberleri

Bejna Fırat’ın İlham Veren Hikayesi

Varto’dan Yükselen Bir Başarı Hikayesi: Bejna’nın Azmi ve İyilikseverlerin Dayanışması Muş’un Varto ilçesine…

Muş’ta Coşkulu Mezuniyet Töreni

Muş’ta gerçekleşen mezuniyet töreni, Vali Avni Çakır ve Rektör Prof. Dr. Mustafa Alican’ın…

Muş İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nden Yenilikçi Proje Yarışması

Muş İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Birimi tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen “Eğitim…

Kültür Sanat Haberleri

“Yüreğimdeki Mürekkep” raflarda yerini aldı

Dr. Yunus Soydan’ın İlk Şiir Kitabı “Yüreğimdeki Mürekkep” Raflarda Edebiyat dünyasına yeni bir…

Muş Alparslan Üniversitesi Öykü Günleri: Edebiyatseverlerin İlgi Odağı

Muş Alparslan Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen “Muş Alparslan Üniversitesi Öykü Günleri”, 2-3 Mayıs…

Geçmişten Geleceğe Muş

Muş’un köklü tarihine ışık tutacak önemli bir eser hazırlanıyor. Muşlu Dağcı Ömer Faruk…

Profesyonel internet sitesi için arayın..