Başbakanlık Basın Merkezinin internet sitesinde yer alan yapılan açıklamaya göre, Erdoğan, Muş’un düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü sebebiyle Vali Ali Çınar ve Belediye Başkanı Necmettin Dede’ye birer kutlama mesajı gönderdi.
Başbakan Erdooğan, Muş`un kurtuluş yıldönümünü kutladı
Haber Kategorileri :

Nisan 30, 2011 12:42 PM
İlgili Haber Bulunamadı
Ekonomi Haberleri
Kültür Sanat Haberleri

Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti

