Adliye Sarayı’nın bina girişi yeşil alan oluyor. Uzun yıllar sade çimlerle kaplı olan alan savcılık kalemi çalışanlarının başlatmış oldukları örnek çalışma sonucunda yeşil alana dönüştürülüyor. Önceki gün başlayan yeşil alan çalışması ile Muş Belediyesi’nden tahsis ettikleri 2 kamyon toprağı giriş noktasındaki alanlara yayan özel kalem çalışanlarını önümüzdeki günlerde çiçek ekimlerine başlayacaklar. Adliye çalışanlarının bu örnek davranışını gören vatandaşlar ise, hizmette sınır tanımayan ve mesai mefhumu gözetmeyen kurum çalışanlarını bu örnek davranışlarından ötürü kutluyoruz ifadelerini kullandılar. Savcılık Özel Kalem çalışanları ise, amaçlarının Adliye Sarayı girişini rengârenk bir görünüme kavuşturmak olduğunu belirttiler. Muş Ovası Gazetesi
Adliye personelinden örnek davranış
Haber Kategorileri :

Mayıs 27, 2011 5:43 AM
İlgili Haber Bulunamadı
Ekonomi Haberleri
Kültür Sanat Haberleri

Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti

