Muş İli ve Civarı Tütün Kooperatifi Başkanı Şeyhmus Solgun, tütün alımlarına başlandığını belirtti. Solgun, üreticilerin bir an önce hazırlıklarını bitirmelerini belirterek, tütününü teslim eden çiftçilere 7 gün içerisinde ücretlerinin ödeneceğini ifade etti. Solgun, Tolgar tütününün alımının bittikten sonra, yerli tütün alımlarına başlayacaklarını söyledi. Solgun, Tolgar tütününün alımını bir an önce bitirerek, yerli tütün alımına da hemen başlayacaklarını, ilk alımı Sungu Beldesi ve civar köylerde yapacaklarını ifade etti. Solgun, bugüne kadar tütün üreticisini mağdur etmediklerini, bundan böyle de üretici için ne gerekiyorsa onu yapacaklarını, bundan kimsenin şüphesinin olmaması gerektiğini söyledi.
Muş Ovası Gazetesi


