Muş İli ve Civarı Tütün Kooperatifi Başkanı Şeyhmus Solgun, günde 45 ton tütün alımı gerçekleştirdiklerini belirtti.
Muş İli ve Civarı Tütün Kooperatifi Başkanı Şeyhmus Solgun, tütün alımlarının devam ettiğini belirtti. Muş Merkezde de tütün alımı gerçekleştiren Solgun, günde 4 TIR’la yaklaşık 45 ton tütün alımı yapıldığını ifade etti. Aklar Firması yetkilisi Noyan Yalçınöz, bu yıl Muş tütününün çok kaliteli olduğunu belirtti. Solgun ise, üreticinin hazırladığı tütün alımlarını yaptıklarını, kar kış demeden alımları gerçekleştirdiklerini belirterek, Muş merkezde 3 yerde yüz metrekarelik küçük bodrumlarda alımları gerçekleştirdiklerini söyledi. Saray Mahallesinde alımları gerçekleştirdiklerini ifade eden Solgun, bugün de Bitlis İli Gölbaşı ve Hizan İlçelerinde alımları gerçekleştireceklerini söyledi.
Muş Ovası Gazetesi


