Belediye, bin 100 metre yol yaparak, Erikli Bağları mevkiindeki su kaynağına ulaştı. Bir haftaya kadar, Muş halkının bu sudan içebileceğini belirten Dede, lüzumsuz su kullanımına da tepki gösterdi. Dede: “Saniyede burada 200 litreye yakın su var. Bir hafta sonra görülen bu güzel kaynağı Muş içecek. 980 metre çelik borumuz döşenmiş durumda. Şu anda kapitaj yapılıyor. Bunu verdiğim zaman Kale Mahallesinde hiçbir sorun kalmayacak. Lüzümsuz, beradayi su kullanılmazsa, bizim zaten su sorunumuz yok. Su ihtiyacının yüzde 20’sini burası rahat sağlayacak. Hiçbir zaman su sıkıntısı olmaz. Gördüğümüz yerlerde sondaj vurup, acaba oralarda da su çıkarabilirmiyiz diye çalışmalarımız olacak. Sizler de görüyorsunuz. Belediye uyumadı, çalıştı. Ama biz bunları reklam yapmadık. Sessiz sedasız kendi imkanlarımızla çalıştık. Nereden baksanız bu yolun maliyeti 2 trilyondur. Ama biz kendi çalışanımızla, kendi imkanımızla bu yolu yaptık. Belediyenin parasından tasarruf ediliyor” dedi. Muş Ovası Gazetesi
Beradayi su kullanılmazsa, suyumuz yeter
Haber Kategorileri :

Eylül 9, 2011 7:24 PM
İlgili Haber Bulunamadı
Ekonomi Haberleri
Kültür Sanat Haberleri

Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti

