Muş Bedensel Engelliler Basketbol Takımı, Batman Türkiye Petrolleri Bedensel Engelliler Basketbol Takımı ile yaptığı karşılaşmayı 65-32 skorla aldı. Atatürk Kapalı Spor Salonunda Muş Bedensel Engelliler Basketbol takımı ile Batman Türkiye Petrolleri Bedensel Engelliler Basketbol Takımı müsabakasına Vali Yardımcısı Okan Leblebicier, Belediye Başkanı Necmettin Dede, İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürü Bülent Solmaz, MESEM Merkezi Müdürü Nebi Çetinkaya, çok sayıda vatandaş izledi. Aldıkları başarıyı değerlendiren Muş Bedensel Engelliler Derneği Başkanı Bedri Korkmaz: “Bizi izlemeye gelen tüm yetkililerimize, sporcu ailelerine ve tüm duyarlı Muşlu sporseverlere teşekkürlerimi iletmek istiyorum” dedi. Muş Ovası Gazetesi
Engelliler yine şahlandı 65-32
Haber Kategorileri :

Ocak 31, 2011 7:42 AM
İlgili Haber Bulunamadı
Ekonomi Haberleri
Kültür Sanat Haberleri

Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti

