Dün sabah saatlerinde elektrik kontağından çıkan yangında evleri yanan kiracı toplam 9 nüfuslu iki aile sokakta kaldı.
You are browsing archives for
Ay: Şubat 2011
Bölge hastanesi gibi
Muş Devlet Hastanesi, gündüz ve akşam poliklinikleriyle, adeta bölge hastanesi gibi görev yapıyor. Devlet Hastanesinde yaşanan hasta yoğunluğunun bir günde iki binin üzerinde olduğu belirtildi.
Kızılağaç`a 10 milyonluk yatırım
Kızılağaç Belde Belediyesi, yatırım atağına devam ediyor. Kızılağaç Belde Belediyesi 10 milyon (10 trilyon) tutarındaki arıtma tesisi ve kanalizasyon projesinin ihalesine çıkıyor.
SES genel kurulunu yaptı
Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası (SES) Muş Şubesi, 7nci Olağan Genel Kurulunu gerçekleştirdi.
Demokratik özerklik tartışıldı
Muş Küçük Millet Meclisi (KMM) tarafından, Zümrüt Otelde, demokratik özerklik konusu tartışıldı.
Ayhan Çivi; yerel basın daha etkili
Toplantı için Muşa gelen HAK-SEN Genel Başkanı Ayhan Çivi, yerel basının ulusal basından daha etkili olduğuna dikkat çekti.
Dağ kayağı eğitimi dün başladı
Türkiye Dağcılık Federasyonunun, Dağ Kayağı Temel Eğitim kampı Muş Güzeldağ kayak merkezinde start aldı
Yabancılar 4 taşınmazın sahibi oldu
Ülke genelinde 73 milyon 924 bin 504 metrekarelik taşınmaz alan yabancılar, Muşta ise, 4 taşınmazın sahibi oldu.
Hırsızlık olayları aydınlatıldı
Eski hal içersinde ve demiryollarında meydana gelen hırsızlık olayları aydınlatıldı. Hırsızlıklarla ilgili 3 kişi gözaltına alınırken, bir kişinin aranmasına devam ediliyor.
Evlerini naylonla koruyorlar
Kırsal kesimdeki vatandaşlar, evlerinin damını yağmur ve fırtınaya karşı naylonla korkuyor.

