Muş Valisi Ali Çınar, 2011 yılında vatandaşlara en iyi hizmeti vermek için çalışacaklarını söyledi.
İl Özel İdaresi 2011 Yaz Sezonu planlama toplantısı yapıldı. Valilik toplantı salonunda düzenlenen toplantıya Vali Ali Çınar, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri ve Vali Yardımcısı Mustafa Karaca, Köylere Hizmet Götürme Birliği’nden (KHGB) sorumlu Vali Yardımcısı Çetin Kılınç, İl Genel Meclisi Barış ve Demokrasi Partisi ile Ak Parti Grup Başkanları, encümenler ve ilgili müdürler katıldı. Toplantıda gazetecilere açıklamalarda bulunan Vali Ali Çınar; “Ödeneklerin nasıl harcanacağına dair çalışma yapacağız. Bu bir çalışma toplantısı. Burada İl Özel İdaresi Genel Sekreterimiz, İl Genel Meclisi Başkanımız, İl Genel Meclisi’nde temsil edilen parti grup başkanlarımız, encümenlerimiz ve ilgili müdürlerimiz bu toplantıya katıldı. İl Genel Meclisi tarafından daha önce çeşitli kararlar alınmış. Biz alınan kararların planlamasını yapacağız.” Dedi.
Yatırımları masaya yatıracaklarını ifade eden Çınar; “Özel İdare ve Köy-Des yatırımlarını burada masaya yatıracağız ve yapabileceğimiz hizmetleri karara bağlayacağız. Alacağımız kararları daha sonra kamuoyuyla paylaşacağız. Biz vatandaşımıza en iyi hizmeti sunmak için bir araya geldik. Buradaki herkesin en büyük hedefi vatandaşa en iyi hizmet sunmaktır” diye konuştu.
Şark Telgraf Gazetesi


