Vali Erdoğan Bektaş Yeşilce Mahallesinde bir binada ısı yalıtımı incelemesi yaptı. Vali Erdoğan Bektaş ısı yalıtımı yapan firma Yetkilisi Sıdık Öner yaptıkları ısı yalıtımı çalışmaları hakkında Vali Erdoğan Bektaş’a bilgiler verdi. Sıdık Öner: “Türkiye’de bir ilki Muş’ta gerçekleştiriyoruz. Bu binada yalıtım yaptık. Yaptığımız yalıtım, suya ve ataşe dayanıklıdır. Sıvaper denilen bu yalıtım sistemi ile binaların ısınması daha da kolaylaştı. 28 daire dört torba kömürle ısındı. Bunun denemelerini yaptık. Yapılan ısı yalıtımı nefes alan bir sistemdir. Çatlasa bile su sızdırmaz özelliği bulunmaktadır” dedi. Vali Erdoğan Bektaş: “Bu malzemeyi dışarıdan alacağınıza burada üretim yapın. Eğer yapamıyorsanız sizlere bir ortak bulalım iki milyon TL’si olan bir ortak Sıdık Öner tarafından aranmakta. Bunu ben tüm kamu oyuna duyuruyorum” dedi. Vali Erdoğan Bektaş “yatılımı gördük. Firma yetkililerinin iddiaları ortada. Ben şu an test ettim. Fakat onaylamadım. Onaylamak işi vatandaşımızın ve mühendislerin görevidir. Eğer mühendislerimiz bunu gelip kanıtlarsa gerekli açıklamayı bende yaparım” dedi. Muş Ovası Gazetesi
Bektaş ısı yalıtımını denedi
Haber Kategorileri :

Aralık 24, 2010 5:33 PM
İlgili Haber Bulunamadı
Ekonomi Haberleri
Kültür Sanat Haberleri

Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti

