Bal satışı yapan esnaf, balların çok kaliteli olmasına rağmen satılmadığını söylüyor. Hakiki bal ürettiklerini belirten esnaf, halkın şekerli ucuz bala rağbet ettiğini, üretilen bu balların sağlığa da zararlı olduğunu belirtti. Cumhuriyet Caddesi üzerinde dükkanında bal satışı yapan ve aynı zamanda da üretici olan Abdullah Polat: “Bu sene üretmiş olduğumuz ürünlerimizi satamadık, elimizde olduğu gibi duruyor. Ballarımızı depoladık. Maalesef çıkan haberlerde, Türkiye’de bu sene bal olmadığı söyleniyor. Fakat Muşlu arıcılar olarak şu an elimizde 250 ton civarında bal var. Biz müşteri bulamıyoruz, satamıyoruz. Bunun sebebi de dışarıdan gelen ballardır. İran’dan gelen ballar ve iç piyasada üretilen sahte ballardır. Bunun için önlem alınmasını istiyoruz. Biz arıcılar olarak balımızı satamadığımız için, arılarımızı da kaldıramıyoruz. Bu yöredeki bal üreticileri maddi sıkıntılar yüzünden arılarını konaklama yerlerine götüremiyorlar. Şu anda arılar dağ köylerinde konaklamaktadır. Acilen sorunumuza çözüm bulunmasını istiyoruz” dedi. Muş Ovası Gazetesi
Bal satıcıları dertli
Haber Kategorileri :

Ekim 21, 2010 8:26 AM
İlgili Haber Bulunamadı
Ekonomi Haberleri
Kültür Sanat Haberleri

Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti

