Başarılarına her gün bir yenisi ekleyen atletlerimizden Çetin Karataş Türkiye Şampiyonu olarak gururumuz oldu. Ankara’da düzenlenen yarışmalarda ilimizi temsil eden Karataş 800 metre mesafede Türkiye Şampiyonu olmayı başarırken, bin 500 metre mesafede ise Türkiye ikinci olmayı başardı.
Gençlik ve Spor İl Müdürü Vekili E. Muhsin Aksoy tarafından Valilik Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğüne gönderilen yazılı basın açıklamasında, “Atletizm Federasyonunun 2009 faaliyet programında yer alan 01 – 02 Temmuz 2009 tarihleri arasında Ankara İlinde düzenlenen 23 Yaş Altı Ferdi Türkiye Şampiyonasına İlimizi temsilen katılan Atletizm takımımız Ferdi sıralamada yarışan Sporcularımızdan Çetin KARATAŞ 800m mesafede Türkiye Şampiyonu, 1500m mesafede Türkiye 2.si olmuştur” denildi.
Muş`un Sesi Gazetesi
Karataş Türkiye şampiyonu oldu
Haber Kategorileri :

Temmuz 3, 2009 10:13 PM
İlgili Haber Bulunamadı
Ekonomi Haberleri
Kültür Sanat Haberleri

Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti

